Aku + Image Processing Test

Lame dah tak merepek pasal diri aku nie..tension punya pasal jawab test image..so aku jadikan dia bahan untuk aku mengarut-ngarut kat dalam nie huhu...aku nie xda lah rajin sangat study tapi kalo time rajin tue sampai mkan pown lupe..For thiz sem aku amik subjet IMAGE PROCESSING haaa apekah itu..huhu hnya budak com jer yang tau name menda alah tue...lecturer yang ajar subject tue org forenerrr ya ampun pening kepala aku nk pahamkan ape yang dia ckap..hmmmm...mmg mencabar kan.. Image ooo image agak pening belaja image processing nie...tapi bila dah paham boleh jadi seronok belajar image nie..malam semalam baru jer lepas habis test image soklan nyer ya ampunn boleh than jugak ssahnyer..alhamdulilah boleh jugak aku jawab..tapi x tau betul ke x jawapan-jawapan yang aku bagi tue..hihihi...harap-harap betul lah ea...insyalahh..


Tungkus lumus study untuk test wekk ;p


No comments: